wtorek, 22 grudnia 2015

Here I am.

Witajcie, dobrzy ludzie!
Jestem kolekcjonerką. Lalek dokładnie
Nie mylić z tymi, proszę.

Moja obecność tutaj nie jest przypadkowa. Otóż w grudniu roku 1998 zrezygnowałam z bycia kocią księżniczką latającą w przestworzach na jednorożcu, na rzecz bycia zlepkiem związków organicznych. Celem tego wydarzenia było zafascynowanie się lalkami dwanaście lat później. By dzielić się moją pasją założyłam bloga, lecz byłam zbyt młoda i ostatecznie nie podołałam temu zadaniu. Teraz, ponad pięć lat później powracam, by zalewać Was zdjęciami i męczyć udawaną elokwencją. Mam nadzieję, że moje wypociny się Wam spodobają i nakłonię kogoś do wielogodzinnej wyprawy po e-bay-u w poszukiwaniu modelu, który tu pokażę.
W każdym razie życzę wam przyjemnego marnowania cennych minut swojego życia, czytając mojego bloga.
Sumire.

Ps. Możecie mnie znać z tego bloga.

1 komentarz:

  1. witaj, eks księżniczko! na ebaya raczej Ci się
    nie uda mnie namówić - ale zaglądać będę na 100%

    OdpowiedzUsuń