środa, 23 grudnia 2015

Mattel uczy się co to rock, czyli Raquelle Style Wave 1.

Dzisiaj troszkę o lalce, która przywróciła mnie na złą stronę mocy (a raczej drogą). Po ponad dwóch latach lalkowej absencji, na początku lata, swoim zwyczajem poszłam do smyka, chyba w Złotych Tarasach. Patrzę na dział barbie, a tam stoi Ona. Jedna jedyna Raquelle w rebelowym ubranku. Bez zastanowienia chwyciłam ją i poleciałam do kasy. Później trochę mi było żal wydania kosmicznych pieniędzy w smyku, ale ostatecznie była to dobra decyzja (w zaprzyjaźnionym sklepie już jej nie było). Takoż więc stałam się dumną właścicielką czarnowłosej piękności.


Na początku chciałabym Wam pokazać o co chodzi z tym rockiem w playlinach. Otóż mattel uważa, że rock wygląda tak:
Lalki z serii Rockowe Księżniczki.
Barbie I can be Rock Star
Rozumiem róż, ale serio? Każdy chyba widział jak wyglądają rockersi. A przynajmniej miał styczność z popularnym przez ostatnie lata stylem grunge. Takie lalki kłują moje małe, rockowe serduszko. Trudno się dziwić, że lalka w czerwonej kamizelce z "ćwiekami" i absolutnym brakiem różu od razu mną zawładnęła.
Co ciekawe, Raquelle w ostatnich odcinkach serialu Life in the Dreamhouse występowała w tej stylizacji, jednak bez apaszki, okularów i torebki.


Raquelle ubrana jest w szare rurki, czarną bluzkę z przerywanymi rękawami i czerwoną "punkową" kamizelkę. Włosy ma czarne z bordowymi pasemkami, jednak trudno to złapać na zdjęciach. Jej oczy są w kolorze brązu przechodzącego w piwny,na powiekach ma złoty cień, rzęsy rotowane, brwi są jaśniejsze niż włosy. Usta ma pomalowane na ciepłą czerwień.

Bluzka od wewnątrz jest poprzetykana srebrnymi niteczkami, przez co kojarzy mi się z sufitem z multikinie w warszawskich Złotych Tarasach.

Znajdź różnicę.
Jako dodatki ma złoty wisiorek z gwizdkiem, białe okulary przeciwsłoneczne, apaszkę w panterkę, złotą torebkę, bordowe botki w obcasem w kształcie serduszka i dwie bransoletki - jedna imitująca łańcuszek, a druga zachodząca na palec. Ma ona najwięcej dodatków z wszystkich lalek Style, które posiadam.
Okulary mają przezroczyste, żółto-złote szkła.
Jedna bransoletka jest jak naszyjnik - bardziej
błyszcząca, a druga jest koloru torebki.
Kolor botków jest niejednolity, miejscami
jest bardziej bordowy, a w innych czarny.
Wszystkie dodatki razem.
Bez dodatków.
Raquelle jest bardzo trudna do uchwycenia tak, by jej oczy nie wyglądały zezowato.

Nie mogłam się powstrzymać i zrobiłam też stylizację z pazurem.
Co ty mnie dajesz różową gitarę?
No dobra, zagram.

To było na tyle dzisiaj, życzę wesołych świąt.
Sumire.

6 komentarzy:

  1. Witaj :) Sliczna lala i swietna stylizacja :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Raquelle to fajna babka ;) I to ciałko świetnie artykułowane :) Ja też się nią zachwyciłam :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, jest świetna, tylko zezik trochę boli. Ale z doświadczenia z tym moldem wiem, że im większe oczy, tym większy zez.

      Usuń
  3. te butki o obcasie w kształcie litery B jak Barbie
    zyskują właśnie dzięki tak niejednoznacznej barwie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście to litera B! A ja myślałam, że to serduszko ;)

      Usuń