środa, 25 stycznia 2017

Stylowe trio na Makarskiej Rivierze

Wracam po dłuższej przerwie, ze zdjęciami z zeszłorocznych wakacji. Poza Almą z poprzedniego posta zabrałam ze sobą jeszcze trójkę plażowych dziewczyn z serii Style z 2015 roku. W skład serii wchodziły: Barbie z nowym moldem Millie, Grace z odświeżoną wersją moldu Mbili i Summer ze swoją buźką z 2011 roku. Wszystkie mają płaskie stopy i artykułowane ręce. Pierwsza trafiła do mnie Grace, która urzekała mnie swoją urodą, ale ostatecznie uznałam ją za najsłabsze ogniwo wypustu, ze względu na stylizację.
Zapraszam do oglądania c:

Postaram się pisać bardziej regularnie, a wkrótce zaprezentuję wam nowości.
Uściski, Sumire

3 komentarze:

  1. Uwielbiam fotki w plenerze, a szczególnie, kiedy sa wykonane w egzotycznej scenerii. :-) Wybrałaś adekwatne lalki do tego klimatu :-) Widać, że odnalazły sie tam, niczym rybki w wodzie. Podoba mi się fotka z wynurzona z wody panną :-) PS - cieszę się, że wróciłaś do blogowania :-)

    OdpowiedzUsuń