piątek, 22 kwietnia 2016

Wiosna w Kazimierzu

Właśnie wróciłam z mojego pierwszego w tym roku wyjazdu poza Warszawę. Zawędrowałam do Kazimierza Dolnego, a ze sobą wzięłam dwie panny. Początkowo jechać miała tylko Dreamhousowa Midge, ale ostatecznie do plecaka wpakowała mi się też Oriana, tegoroczna fashionistka nr20, Fancy in Flowers.
Midge wdrapała się na zwisający nad doliną konar, by podziwiać widoki.
(Nawet nie wiecie jak trudno było zrobić to zdjęcie ;-;)

Oriana, nieprzyzwyczajona do łażenia po drzewach, czekała na Midge w bezpiecznym miejscu.
Idąc wąwozem natrafiły na ciekawą instalację z płyt chodnikowych obrośniętych mchem.
- Ori, wydaje mi się, czy my się świecimy jak  jakieś leśne nimfy?
Midge, obeznana w darach natury pokazywała Orianie różne znaleziska. 
- Oriana, zgadnij co znalazłam!
- Czy to piórko?
- Próbuj dalej.
- Skrzydło ważki?
- Nie głuptasie, to nasiono klonu.
Opuszczone muszelki małych ślimaków zabrała ze sobą do domu.
Po długiej wspinaczce ukazała im się panorama Kazimierza i Wisły.
Dzień był trochę wietrzny i dziewczyny co chwilę się wywracały.

Dziewczyny mimo zmiennej pogody świetnie się bawiły, a w podzięce wsadziły mi do pudełka pająka, który radośnie przebiegł mi po łóżku, brrr... Małe paskudy.
Do następnego,
Sumire <3

8 komentarzy:

  1. Przepiekna sesja!!!W Kazimierzu bylam 2 razy - cudowne miejsce!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję c:
      Ja byłam tylko dwa dni, ale starczyło, żeby pozwiedzać co ładniejsze miejsca

      Usuń
  2. Piękne zdjęcia! bardzo podoba mi się jak Midge podziwia widoki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę się nagimnastykowałam, żeby mogła sobie popodziwiać. Ale przynajmniej nie wpadła w krzaczory.

      Usuń
  3. dziewczęta w drzewnych kwiatach niczym elfy :)
    ale te płyty porośnięte mchem - niesamowite...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak o nich nie myślałam, mimo,że jestem fanką elfów wszelakich.
      A płyty mnie oczarowały i nie mogłam przejść kolo nich obojętni. Tylko później musiałam nurkować po telefon :P

      Usuń
  4. Mi także skojarzyło się z elfimi klimatami. Świetne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki c:
      Jak pisałam Ince, nie było to moim pierwotnym zamiarem

      Usuń